مراسم وداع با پیکر شهیدان خدمت در مصلی تهران برگزار شد + فیلم ساعت ۹ صبح چهارشنبه، زمان اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر‌های مطهر رئیس‌جمهور و شهدای خدمت (۲ خرداد ۱۴۰۳) پیام تسلیت رهبر انصارالله یمن به رهبر انقلاب درپی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش محل تدفين شهيدجمهور مشخص شد + عکس اعلام آمادگی نروژ برای بازداشت نتانیاهو اختلال در سخنرانی وزیر خارجه آمریکا توسط معترضان حامی فلسطین + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی در نزدیکی پایگاه ارتش اسرائیل + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی در حرم حضرت معصومه(س) بر روی دوش خادمان + فیلم حضور بی‌سابقه و میلیونی مردم قم در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت + فیلم مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است محل خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان مشخص شد حملات خمپاره‌ای نظامیان صهیونیست به بیمارستان «کمال عدوان» غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) باقری: تلاش‌های امیرعبداللهیان برای تحقق اهداف سیاست خارجی ماندگار است همسر بشار اسد به سرطان مبتلا شد لحظه شکار پهپاد آمریکایی «ام کیو۹ » بر فراز آسمان البیضاء + فیلم شیخ عیسی قاسم: شهادت آیت‌الله رئیسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

موساد از ادامه تلاش‌ها برای حصول آتش‌بس در غزه خبرداد

  • کد خبر: ۲۱۶۵۰۹
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
موساد از ادامه تلاش‌ها برای حصول آتش‌بس در غزه خبرداد
موساد اعلام کرد به‌رغم اینکه امید‌ها نسبت به حصول آتش‌بس در ماه رمضان کم است تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، موساد در بیانیه‌ای که توسط دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شد، اعلام کرد که دیوید بارنیا، رئیس موساد عصر جمعه با ویلیام برنز، مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار درخصوص دستیابی به یک توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه رایزنی کردند.

براساس نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، موساد اعلام کرد ارتباط و همکاری با میانجیگران برای رفع موانع و دستیابی به توافقات ادامه دارد.

موساد همچنین اعلام کرد به‌رغم اینکه امید‌ها در دستیابی به آتش‌بس در ماه رمضان کم است تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه ادامه دارد.

ده‌ها هزار فلسطینی که با محدودیت‌هایی برای ورود به مسجدالاقصی طی ماه رمضان مواجه هستند تلاش می‌کنند تا طی ماه رمضان بتوانند وارد این مسجد شوند. این در حالی است که میانجی‌های مصری و قطری برای اجرای پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه و آزادی ۴۰ اسیر صهیونیست تلاش می‌کنند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا جمعه گفت: تحقق آتش‌بس در غزه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دشوار است.

روزنامه واشنگتن پست نیز نوشت ویلیام برنز جمعه برای برگزاری دیدار‌هایی با مذاکره‌کنندگان جهت توقف جنگ و تبادل اسرا قبل از ماه رمضان به دوحه رفت.

یک مسئول ارشد در جنبش حماس پنجشنبه اعلام کرد هیئت این جنبش قاهره را ترک کرد، زیرا پاسخ اولیه رژیم صهیونیستی کمترین میزان از خواسته‌های حماس را برآورده نمی‌کند. جنبش حماس تأکید کرد مذاکرات آتش بس در غزه هفته آینده از سرگرفته خواهد شد و احتمال تحقق یک توافق قبل از ماه رمضان کم است.

رژیم صهیونیستی معتقد است که بیش از ۱۲۵ اسیر صهیونیست در غزه هستند، در حالی که ۸۸۰۰ اسیر فلسطینی نیز در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بند هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی بیش از پنج ماه است نوار غزه را هدف قرار داده است. در حملات رژیم صهیونیستی به غزه نزدیک به ۳۱ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۲ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند. این حملات منجر به آوارگی بیش از یک و نیم میلیون فلسطینی ساکن غزه و یک بحران انسانی فاجعه‌بار در این منطقه شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->